2010-03-13
 17:08:01

LAAAT!

Usch va lat jag har blivit :O :( Det är fan sorgligt.
Vågen visar inte så roligt att jag gått upp 9KG på 19 veckor :'O!
Men det kan ju delvis bero på att ja varken motionerar eller tränar nu när det är så kallt, småäta onyttiga saker som kakor, godis och glass är jag nog mästare i också. :/

Jag kommer för 17 sluta som den dära mexikanaren som vägde så mycket så att han fick lyftas me kran ut med sängen om ja inte gör något åt detta!

Skrev så duktigt innan att ja skulle städa osv osv.. Men det är fan i mej lättare sagt än gjort. Det ända jag gjort är lyssnar på musik, surfat på datorn och käkat pizza ?!

Ne nu jävlar ska ja städa på riktigt!
Ni får nog läsa om hur de går imorgon :P oufh...





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: