2010-03-17
 09:37:34

HJÄRTAT DUNKAR!

Hej, nu sitter jag här en TIDIG morgon :D haha. har lyckats dra mig upp ur sängen, vilket är ett sjuukt svårt steg för mig!


I alla fall så var jag hos min barnmorska this morni'n, ja var lite orolig för magontet. och hon förklarade att det kan vara musklerna som förbereder sig inför förlossningen.
SÅ TIDIGT?
ojdå. och ja gnällde över lite magont. va har jag gett mig in på :O?

Men hon frågade också om ja ville höra lillens hjärtljud :D och det var klart jag ville det!
såååå mysigt var det ♥♥♥
så snabbt :D! de var till och med mysigare än att gosa me min lilla kissekatt nisse :D ♥
vill bara att den ska ploppa ut snarast :P så ja kan få överrösa han/hon med KÄÄRLEEEK ♥

Jag fick lite dåligt samvete efter ja lyssnat klart... :( ville ju tt Christer skulle vara med första gången och lyssna. men ja tror inte han tog för hämskt illa vid sig. han får ju lyssna nästa gång :)

Min lilla baby ♥



DAGS ATT DRA TE SKOLAN :P


Snart pappa.

Det kommer bli väldigt roligt att följa eran resa. Det skiljer 5DAGAR och det är lite mäktigt :) roligt. Vad för saker har ni köpt och vad för saker är det som fattas?! Vi ska köpa en spjälsäng de närmaste dagarna. Eller någon gång i april.



PUBLICERAT: 2010-03-17, 15:13:38 | URL: http://pappatobbe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: