2010-03-19
 14:45:49

BOWLING!

Sitter och lyssnar på "Owl City - Fireflies" :) himla bra!

Jag tror jag har fått "second thoughts" om det hära med att skaffa barn :(

Nu börjar ja faktiskt bli lite rädd. Rädd att jag inte kommer klara av det hära även om jag har Christer.
Ja menar, imorgon har hela 20 veckor gått ! Halva graviditeten! Det har ju gått ganska snabbt ändå och nu mot sommaren kommer allt bara rulla på ju..!

Det är faktiskt jobbigt när man mår illa och inte kan anstränga sig lika mycket och länge som alla andra pga att man mår illa och blir yr.. det är också jobbigt när hjärtat pumpar 10ggr hårdare när man har lågt blodtryck och väger 9kg extra. Magen spricker snart!
Ska det verkligen vara så under hela graviditeten?
Man vet ju inte heller om han mår helt bra där inne :/ ♥

Nu är ja väldigt tjock i alla fall :P själv tycker jag det mer ser ut som om jag är i v26 än v20.



Jaja, ikväll så blire 2h bowling me Christer, Jonas och Anna. Det blir trevligt :) men jag och Christer hoppas på revange nu. Sist vi spelade vann Anna med 330p tror jag, Jonas 2a på 321p nångting, jag 3a på 311p och sist men inte minst Christer på 292p tror ja :)

Får se hur det går denna gången. fick ändå endel strikar sist!

Nu ska jag sätta mig med Sv B uppgiften. Vi får se hur det går :)

PUSSHEJ!


anki

du/ ni kommer klara det galant. :)

tror inte de är några som helst problem.

tror alla tänker så någon gång under graviditeten.

är du väldigt orolig för bebisen att den mår bra och så så kan jag rekommendera att köpa ett angelsound. så kan du lyssna på bebisens hjärtljud hemma oxå:)



// anki



PUBLICERAT: 2010-03-19, 22:40:46 | URL: http://metrobloggen.se/fairylife

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: