2010-06-24
 10:17:32

Ullared? gårdagens match!

Hej vackra dag!

Jag vill typ åka till ullared idag.. :O köpa massa saker till lillen som ska komma till världen snart :P han jag ska också köpa en bilbarnstol där efter som att Angelica Blixt gav mig det förslaget :) så tänker jag göra det. Ja menar kopa en här på babyproffsen skulle kosta 999:- och hyra i ett halvår skulle kosta 600:- ca..

så jag köper hällre en för 300nånting ;P och sparar den till nästa barn eller mina syskon/kusiner som kanske får någon gång i framtiden :P

Jag ringde min syster igår för att fråga om hon ville följa med :P men hon satt i borgholm och drack öl xD så aa.. jag tvingade henne att prata mer och oftare med mig så jag vet var hon håller hus och planerar.

Till alla ni där nere på Öland: Ta hand om min kära syster! det är den enda jag har :)


Jag ska jobba hela helgen. men det är inga jobbiga tider så jag kan vara med på självaste midsommarfirandet :)
Jag har väldigt ofta ont i magen nu också. och jag vaknar alltid av det på morgonen och så tar det läng tid för det att gå över.. Jag kan inte komma ur sängen heller knappt för den är så låg :/ soffan eller bilen är ganska svåra moment för mig med :P



Igår så spelade mina tjejer mot Landsbro och det var hur fint väder som helst :) underbart! det kittladdes så under mina fötter när jag såg gräset och planen :P jag vill med spela...

Men i alla fall. det var sista matchen för min del på ett tag nu framöver då det är uppehåll och dags för mig att trycka ut en liten bebis när de börjar i höst serien.

De var verkligen superduktiga! Har inte sett dem kämpa så hårt och länge ute i värmen på jätte länge.. så det var verkligen roligt att se :) Emilia var helt grym i mål. verkligen superstabil! nu kommer jag sakna alla tjejer. men jag kommer och hälsar på dem me vagn och bebis senare när den kommit :)


Nej nu ska jag äta frukost, är super hungrig :) Jordgubb och vanilj Yoghurt ^^ sååå gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: