2010-06-21
 13:56:50

Svar på Kommentar!

Svar på inlägget från Sara:  icon Nuså finaly så orkar jag skriva lite här!

Drack du alkohol på studenten? Jag har hört att du röker också, hur tänker du då? :) eller är det bara lite ? kan du inte göra ett inlägg om det? Gärna mer bilder på dej o killen, ni är så söta! Kram



Jag drack alkoholfri cider på studenten :P Det skulle aldrig falla mig in att dricka alkohol och ta risken att förstöra mitt lilla barn som växer i mej..

Jag rökte innan jag blev gravid. Jag fick reda på att jag var gravid i v5 och då tog det 3 veckor för mig att sluta med den dåliga vanan.

Kommer aldrig mer att röka igen. Vill inte skada mitt barn varken när den växer i mig eller när den kommit ut.

Ja skulle gärna lägga ut fler bilder på Christer men han gillar inte alltid att vara med på kort :P men ska tänka på det :)



Nu vill jag bara meddela att jag ska se till att aldrig mer få ett hål i tanden igen!!! Det var det hämskaste jag varit med om att få den lagad!

Bedövningen var ju självklart spruta så det var ju inget att diskutera över.. Jag fick som sagt ta smärtan utan bedövning.

Från och med nu ska jag sköta min tandhygien utan anmärkningar härdanefter!

Måste sätt väldigt roligt ut när jag låg där och sprattlade när han borrade i mig :O! Fy...

:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: