2010-06-04
 20:57:41

Sommar och sool <3

Gosh vad jag har längtat så på detta vädret <3

Sitter med balkongdörren öppen och solen lyser in på mig :) har annars suttit en bra stund på balkongen och druckit capri sonne ;) mmh såå gott!

Vill också spela hög musik. men inga högtalare till datorn :/ de har christer kopplat in i teven :P

Min kropp ser bara hämskare ock hämskare ut ju närmare slutet av graviditeten jag kommer. Allvarligt talat så trodde jag inte att kroppen skulle svullna upp så mycket.

man kan ju tro att det är självaste Stena Line färjan som parkerat här!

Fingrarna är tjocka som falukorvar vilket inte är så särskillt attraktivt :P och där knölarna på vristerna ska sitta är nu mera gropar O_o ? Man kan ju hoppas att gud fixar tillbaka mig sedan efter att lilla livet kommit ut :P
Jag vill ju inte att det ska hänga skinnbitar lite här och var på kroppen som inte drar ihop sig :P

Dessutom så när jag har på mig mina studentskor som jag ska ha så ser fötterna ut som kassler xD
haha

Jag undrar var min sladd är till min digitalkamera för jag hade velat lägga upp massa bilder :/ men man hittar ju inte något nu för tiden. får helt elkelt inhandla mig en ny sladd eller sno pappas ;)

usch nu gick solen bakom ett träd :/ kallt blev det.

Jag har idag jobbat 3 timmar för Jennica som var tvungen att sluta tidigare då hon skulle hämta sig son på dagis :P
Det var då ett intressant arbetspass. Först träffade jag på en gammal lärare från lågstadiet jag pratade lite med :)
Efter det när jag intog kassa 4 så fick jag en jätte lång kö. och jag rullade igång bandet och matvarorna kom lunkandes... DÅ helt plötsligt springer det en satans spinedel på bandet bland allt ihopa :O? Fy helvette va rädd jag blev och hoppade därifrån snabbt som ögat och hojatade på Marina att hon skulle komma och ta bort den :P
Alla kunder bara blängde på mig. men de måste ju förstå att alla inte kan vara vän me småkryp :P fast den va faktiskt stor...

Imorgon så ska jag, Camilla, Christer och Johan till ullared :D ska bli jätte kul :)
Men de tycker bara att jag ska ha me mig 1000kr??? och jag förstår inte hur de ken räkna med att det ska räcka hela vägen igenom g-kås? Ja menar, varenda gång jag handlat där har det gått på i alla fall 3000kr.
Så aa, vi får se hur långt in i varuhuset jag kommer...

Jag behöver liksom sommarkläder. :/ har inga klänningar, kjolar eller shorts som jag kommer i :/ det kommer bli en galen sommar om ja kommer få gå runt me jeans eller leggings som sitter för tajt vareviga dag :O

Nu tänkte jag att jag skulle kolla te mina lottorader. har inte kollar te dem på nårra veckor nu så jag kanske vunnit mig ut från g-kås :P

Jag gjorde aldrig mina naglar igår utan det ska jag göra på måndag i stället..
Men mitt hår blev jätte fint ;) känns riktigt fräsht me nyklippt hår och lite annorlunda färg :) Lisa, Erika och Åsa (mina kusiner) hjälpte mig att hitta och fixa en bh som jag kan ha under klänningen på studenten :D den blev jätte bra. det enda jag nu skulle vilja ändra är att kanskr sy in klänningen lite. vilket jaag inte hinner och jag vägrar att sätta någon annan i det arbetet. :P Så klänningen får vara lite för stor :)

Matchen på söndagen är flyttad till Onsdag nästa vecka och mina tjejer kommer hoppas jag :) har bara fått besked från 7 av 12 än så länge. men det är ju en dag imorgon också :)

Mitt i allt med studenten osv s¨har jag nästan glömt bort att jag fyller 19 år på tisdag :)

Ifall någon vill fira det så ska jag skriva ner en liten lista på vad jag önskar mig ;) hihi

Presentkort på IKEA och A6 :P
En ny kamerasladd  med usb till min kamera (casio exilim EX Z77) ;)
Halsband och armband och örhängen :) neutrala.
en elgrill och en platt tv ;P

mja presenter är överskattat. bara ni kommer så blr jag lycklig :D
nej nu ska ja ta på mig ett par strumpor och tjocktröjja :P

Detta är då magen från igår :P




Pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: