2010-06-21
 11:17:17

Måndag!

Idag är det en helt vanlig måndag...

Det känns så konstigt att inte behöva vara tvungen att gå upp en viss tid för att gå till skolan eller till jobbet...
Nu är jag ju arbetslös... :/ eller aa, jag har ju ett jobb som timanställd. Det är ju alltid något :) men hade hoppas på mer tider så ja kan spara in lite tills den dagen bebisen kommer då ja lär behäva lite exra kosing...

I alla fall.. Här sitter jag.. ska snart iväg till gränna folktandvård för att fixa mitt första hål i tanden... Jag kommer typ dö?
Eftersom han frågade förra gången om jag ville ha bedövning när jag skulle laga så fattar man ju att det kommer göra ont :O???? fy!

Klart jag ska ha bedövning om det då inte innebär spruta :( det vill ja inte ha...

Det värsta jag vet är sprutor och spindlar.. :/

I morsee när jag vaknade så hade jag världens förvärk :S Den gjorde så ont att jag låg och gnydde i en 10 min. ajajaj!
Kunde inte komma upp från sängen alls så jag var helt enkelt tvungen att vänta ut den :/

Duschade innan och nu tänkte jag sminka mig lite så jag inte ser ut som en zoombie!

Igår fyllde min älskling 22år :D Grattis till honom. Han fick ingenting igår ;P vi firades nämligen i torsdags för att vi fyllt :) Christer fick en digitalkamera, pengar och en tavla och jag fick pengar och ett smyckes skrin som jag så länge behövt :P

Vi var på dop igår också och vittnade till Alwins dop :D och det var så gullgit att se min älskling med en liten bebis i famnen (a) <3



Senare så spelade jag, Christer, Tommy och Karro minigolf på äentyrsminigolfen :)
Christer vann med 57p
Tommy 71p
Karro 74p
Jag 84p



Ne nu får jag rappa på lite :P skriver mer om besöket hos tandläkaren senare :P wish me luck!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: