2010-06-24
 15:32:18

:'(

Fy jag mår inget vidare alls....



Jag ska inte säga att jag hatar att vara gravid för det gör jag inte. Det är bara så förbannat jäkla jobbigt ibland.

Att få kämpa för att ta sig upp från säng, soffa och bil är inget kul och det får jag göra dagligen! ja menar hur lätt kan det vara att gå och bära på 17kg extra 24/7!

Nej det gör att jag blir väldigt frustrerad.. för det är ingen som förstår hur påfrestande det är!

Känner mig så ensam om dethär fast jag vet att alla (de flesta gravida) går igenom samma sak... Ingen i min familj kan förstå mig. Mamma har ju glömt allt från hennes graviditeter så det är till ingen hjälp..

Jag kan inte göra mycket utan att stå helt anfådd som om jag har cyklat vätternrundan eller ngt?

Inte nog med det? Hur sexig på en skala känner man sig då? typ minus 500 biljoner osexig!!!

Alla tjejer vill ju gärna va nätta och smala.. men det är man verkligen inte när man är gravid...
Dessutom så får man äckliga finnar, hämsk hy och bad hairday är min vardag!
Därför vill man gärna få höra ofta att man inte är fulare än trollpackan mim någon gång ibland.



Låt mig få klaga på livet och bara få gråta utan anledning ibland det känns bara skönt. Tröst är något jag behöver. Bara få krama en famn och känna sig liten och tycka lite synsd om sig själv!

Nån måste man ju få prata med. Men vem fan då?
Jag vill bara ut i solen med någon att vara social med... Alla bara dissar idag... :( Därför mår jag skiiiiiiiit!


anki

mig kan du prata med :) lovar jag förstår dig till fullo.

det är inte alltid en dans på rosor.. :( du får klaga hur mycke du vill gråta för vad du vill om de så är för att klockan är för mycke om en blomma har dött eller vad som helst.:)



PUBLICERAT: 2010-06-24, 17:06:44 | URL: http://mammamumin.blogg.se/
Nina och Vanessa

Man får ha sådana dagar... :) Huuuur ofta man vill... man får tycka synd om sig själv huuuur ofta man vill, de e tjusningen med att vara gravid ;) haha..

Hoppas allt är bättre ida =)



PUBLICERAT: 2010-06-26, 22:44:49 | URL: http://vanessamittallt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: