2010-07-28
 15:02:21

Mjölkstockning !?!!!

Mjölkstockning är inget vidare... FY satan va ont det gör i mina kära bröst!
Helt stela me knölar i :'( och det gör ont för minsta lilla rörelse.
När Christer fumlar runt i sängen denna morgonen fick jag en armbågstackling rätt på patten. inte fair play!

ingen mjölk kommer det heller från dem.. så Melwin har fått leva på mjölkerssättning igår och idag.
feber så de ryker om mig och sjuukt ont i huvudet.. så nej, det är verkligen inget att rekomendera!


Min lilla Prins efter maten :) han gnäggar lite grann, men han brukar göra det högre ;P <3


Charlotte

Men Julia vad e det jag får höra. Att du varit inne o handlat med Melwin på jobbet o inte kommit ut till oss på lagret och visat upp denna lille goding. Fyyyy skäms på dig. =) Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: