2010-07-04
 11:37:40

Jag DÖÖÖR snart!

Asså fy! Denna natten var hämsk!

jag tog två alvedon som de sa att jag ska göra innan jag går och lägger mig.. Hade inga problem med att somna. men jag vaknade varje jävla timme och hade så sjuuuukt ont i mageeeen!!!
Det gör ont från navlen och ner hela vägen runt rygg och mage!!!!
Jag orkar allvarligt inte ha det såhära mer. Nu sitter jag här och kan knappt hålla mina ögon öppna samtidigt som det smärtar något enormt!!!

Det hjälper inte med att jag sover för jag vaknar lika snabbt för att det gör så satans ont!

Det kommer massamassamassa mera slem. och nu har jag inte ont var annan timme. nu har det gjort konstant ont sedan kl 04.00 imorse!

Vill bara gråta och tycka synd om mig själv. Det är fan i mig jobbigare än man tror att vara på smällen!

Man är lika osmidig som en skalbagge på rygg! Man känner sig varken fräsh eller snygg/sexig!
och smärtan är helt sinnes sjuuuk!



Bilder från gårdagens visit på åsabadet!



Anonym

Men lilla gumman. Hur trodde du att det skulle vara att va gravid? En dans på rosor? Vänta du tills förlossningen. Då gör det ont!


Anonym

Var barnet planerat? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: