2010-07-16
 22:52:43

Hemkomst från neo :)

Nu har ju den lilla kommit till världen om någon missat det :P vilket jag inte tror att någon har gjort.




Han kom måndagen den 5/7 -2010 kl 00.07 vägde 2840g och var 51cm lång :)

Idag kom vi hem från Neonatal efter 12 dagars vistelse där. Grymt skönt att inte sitta där. man kännde sig som en fånge :P haha

Jag kommer skriva om hela händelsen så fort jag hämtat mig.

Nu har jag vart ute och gått i en kvart och då tystnade lillen efter att ha vart vaken och gråtit i 1,5h :'(
Hoppas han sover lite nu.

nu ska ja vila. pusshej!


Sofia nilsson

Hej ! jag känner inte dig alls. Men jag måste bara säga, att du verkar vara en helt underbar mamma! er lilla grabb är otroligt fin! önskar er all lycka i världen till er i fortsättningen!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: