2010-07-02
 10:56:21

Gissa datum? :)

Hejs svejs :) Inatt sov jag hur bra som helst!! hade mycket lättare att andas och alvedonen hjälpte ända tills kl 07. men då hade jag inte jätte ont heller så jag sov ända tills nu ^^ hihihi nu är jag utvilad inför förlossningen. så nu får du komma baby :) <3

Tänkte bara om någon vill gissa när bebisen kommer :P I så fall får ni skriva ert för och eftermann samt det datum ni gissar i en kommentar :) ? redan några som gissat såhära:

Jonna Larsson 11 juli
Angelica Ek 13 juli
Christer Lönn: 20 juli
Camilla Ring: 21 juli
Anna Lundberg: 22 juli
Erica Appelqvist: 23 juli
Patrik Franzén: 28 juli
Ina Carlberg: 30 juli
Martin Blixt: 2 augusti
Sara Nilsson: 4 augusti
Jonas Sundberg: 8 augusti
Johan Appelqvist: 11 augusti
Josef Zetterberg: 13 augusti



Linn

gissar på 6 augusti kram Linn hah



PUBLICERAT: 2010-07-02, 11:10:01 | URL: http://linnternstrom.blogg.se/
Jonna Larsson

Jag gissarpå 11 juli =) puss puss sis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: