2010-08-12
 22:52:16

STHLM imorgon... :D

Nu sitter jag och kollar på benknäckargänget med Adam Sandler.. har precis matat lilleman..
Inna så fikade jag med Ronja, Sarah och Sofia på Wasas Påtår :) det var riktigt trevligt. Jag har ju inte träffat dem sen förra sommaren, om jag ens träffade dem då?!

Ajja, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord :) Det var något som jag gärna hade gjort om ;)

Imorgon så drar jag och Märta till Sthlm kl 08.00 på morgonen :) Så Christer får ta nattskiftet med lille Melwin den här gången så jag får vila upp mig lite.

Jaja jag återkommer imorgon om vad som kommer hända härnäst :P ! BYE!


marlene

God morgon! hoppas ni får en trevlig dag i sthlm...



Kramar marlene



PUBLICERAT: 2010-08-13, 10:13:49 | URL: http://johnlittle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: