2010-08-04
 19:23:02

Nauseous!!

Fyyyy va illa jag mår :/

Men det skulle jag ju vara beredd på sa hon..


Igår så var jag på apoteket för att köpa mina Pravidel tabletter som jag så tjatade efter :P

De är för att mjölken ska sina i brösten.. har försökt att få mjölken att sina utan det nu innan efter jag fick mjölkstockning men det gick inget vidare. slutade med att jag har jätte ont i brösten och höll på att få stockning igen :/

Därför sa jag till läkaren att jag hällre är lite illamående än att det ska göra så förbannat ont i pattarna :/

Bara det att läkaren sa till mig att man kan känna sig "lite" illamående?
Mår så illa så jag spyr ju..? kan inte resa mig för då blir jag bara yr, mer illamående och spyr efter ett tag... det kallar jag MYCKET illamående.. men men... Yrseln och kräkningarna var mindre vanliga biverkningar stod det i bipacksedeln.. så det varar oftast bara första dygnet står det..
kan ju hoppas på att det stämmer. (:

Nu när jag redan har börjat så tänker jag inte backa ur.. !

Christer är och fiskar och jag skulle väll tycka att det var trevligt att åka och hälsa på en sväng men jag mår ju hur kasst som helst just nu, så det får bli en annan dag...

Mamma oh pappa åkte till Turkiet idag och Syster kommer hem på fredan/lördag natt har jag för mig...

På fredag blir det utgång med Emelie, Hanna, Alina, TS, Andreas och kanske Anki. :) har inte fått svar av henne ännu om hon vill följa me eller inte.. :)

Vi ska förfesta lite här hemma hos mig, sen bär det ut mot krogen.. ska bli trevligt me alla bästa vännerna :)

Lilla Melwin bara ligger och gottar sig i soffan nu.. :D Jag vill också vara bebis igen xP





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: