2010-08-12
 16:31:21

Man kan ju tycka att jag är mesig när jag knappt klarar...

Nu har jag varit på ungdomsmottagningen och satt in P-staven.. Usch, jag var så nervös så jag skakade.. :S
Det slutade med att en "sköterska" kom inspringandes i rummet och tog tag i mina händer för att försöka lugna mig då jag skrek allt va jag hade och störtlipade över den tjocka nålen som en annan trängde in i armen.. :'(

Man kan ju tycka att jag är mesig när jag knappt klarar av en sketen nål i armen när jag för 5-6 veckor sen krämade ut en unge för kung och fosterland!

Men så är det.. hon frågade då om det var värre än att föda.. Men de kan man ju inte svara på.. det är ju två helt olika smärtor :P

Melwin har nu fått sitt fullständiga namn, det kom på posten i förrigår :P

Melwin Christer Lönn heter han nu ochsåvidare...

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: