2010-04-14
 14:27:10

Världens knäppaste dröm?

Åh shit jag drömde VÄRLDENS knäppaste och LÄSKIGASTE dröm inatt :O?!




Först så åkte jag och Christer på en slags flotte/kanot i en å, i ett exotiskt natur reservat med en massa minimänniskor på som inte var större än en hand och påminnde lite om ankor.



(Det låter knäppt men det blir inte bättre :P haha)

Det var tydligen någon hajliknande pirayha i vattnet som lurade som små muränor i vattnet...
Därför fick vi inte hoppa i vattnet.
En av våra minimänniskor ville så gärna hoppa i och ta ett dopp. Vi kunde inte komunicera me människan och han visste inte att man inte fick hoppa i. så varje gång han hoppade i var vi tvugna att hoppa efter. (Helt läjm)

Sedan när vi väl var på igen så var det något som buffade på oss underifrån och vi hamnade i en strömm och vi åkte upponer och neroupp och tillslut så hamnade jag ensam i en egyptisk ruin :O då gick jag runt lite för att finna en väg ut.. men ack nej. jag hittade en 3-4 meter lång mumie som såg ut som en naken version av jafar i aladdin.
Spettsig haka och sur mun.



Fy va läskigt. men jag visste att vägen bort från den var genom en trädörr som var låst.
Jag gick rakt igenom som om jag var ett spöke. Då kom jag till ett stort brunt träsktroll som liknade shrek (det var nog bara för att jag kollade på dating in the dark igårkväll)

Han var läskig men ofarlig. Efter att han gick skulle jag me bege mig. Men då såg jag att det rök lite borta där solen lös in i en spricka. Det var ett rosa goedjus som höll på att ta eld för att den legat i solen och blivit så varmt. Jag räddade oss genom att märka av det och var jätte stolt över mig själv resten av drömmen :P haha

Efter det så hamnade jag hemma på Visingsö med Lillebror Anton, Storasyster Jonna, Kusin David och Kusin Linus.
Vi satt uppe i hallen där vi en gång hade haft datorn. Linus och David skojjbråkade och råkade öppna vägen upp till vinden som rasade ner.

Jag skrek: Stäng fort som FAAAN!
ingen fattade och det var försent. fullt me spån och damm rasade ner med bajshögar stora som hästskitar tillsammans med en krabbliknande spindel som låg uppochner som var stor som en frisbee.



Vi sprang och försökte hitta något ställe att gömma sig på alla åt var sitt håll.
Då tänkte säkert spindeln såhära: "Varför inte jaga den som är mest rädd för spindlar??"
Va förbannad och rädd jag var!!!

Jag sprang över till grannhuset och försökte gömma mig i farstun men det gick varken låsa eller stänga någonstans :( jag kunde se Christer skymta utanför en 20 meter bort.
Han var inte där för att rädda mig utan bara titta till mig. :O

Då hade Spindel-krabban blivit 3 st äckliga skelettmumier med svarta rockar som är efter mig. Jag springer tillbaka till vårt hus och gömmer mig i ett förråd som vi har gamla leksaker i uppe i hallen. men tillslut hittar de mig och lat som jag är så orkar jag inte ens gömma mig längre så ja låter de ta med mig till deras helvette så jag kan slava för dem i resten av mitt liv.



Då förde dem mig till ett ställe som dreamhack. Alla tjejer hade rosa kläder på sig och killarna hade mörka kläder.
Det var lugnt i början men när jag gått runt ett tag så la jag märke till att alla killar hade sex me varandra och alla tjejerna "pillade" på varandra. :S (HEELT CRAAZY!!)

Då helt plötsligt var jag tillbaka på uppfarten till vårt hus på visingsö med min lillebror och syster och såg på hur spöklikt vårt hus var. Det var gråmulet, duggregn och kallblåst ute. vi kom på att om skeletten ser oss kommer de och jagar oss. Så vi började gräva bort allt grus på uppfarten så att det skulle bli lerigt och så de skulle fastna.

Då helt plötsligt kom de fort ut från huset men vi var inte färdiga så det var bara en fuling som fastnade. Jonna och Anton stod kvar för de var tydligen emuna mot dem helt plötsligt och jag sprang ut i vägen när det kom en flakmopen från söder så ja hoppade på den i hopp om att komma bort från dem :O

Men nej de kom ifatt. men ja lyckades finta bort dem och sprang tillbaka för att skynda mig att gräva klart! Då fastnade jag och de andra 2 skeletten. och vi sjönk och försvann.

(Läskigt värre :S)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: