2010-04-01
 14:46:42

Denna helgen kommer bli fett KUUL!

Haaallåååååå,

Nu har jag kommit hem ifrån skolan. pust. det var jobbigt sista lektionen. Hela kroppen blev jätte tung och jag blev skit trött, lite smått huvudvärk och bebben tränade nog på någon ny karate sving.

Jag ringde och pratade med Linn på rasten :P det var skit kul att prata me henne :p
Vi pratade minnen och om en bög som hette bobby och tatueringar och att vi råkade låsa inne oss i linns rum xD (MED EN SMINKPENNA!!!!) hhaha fyfan va kul vi har haft om vi tänker efter :P

Här hittade ja lite bilder från den tiden vi umgicks som mest :P

Här är vi utanför
hennes praktik :)


Här hittade vi en stolpe
som vi skulle skruva
loss skylten på :P
jävlgt tungt var det!


Åsså hennes converse
me flames ;) en jädra
viktig detalj! haha


Ja hon hade sina
dåliga stunder också
som hon flippade ur xD


En dag i Jämjö och
Linn leker Narnia xP


Samma dag
framför datorn x)


Jag Tezzy, Carro och Linn
spelade BINGO
en gång i veckan ;) fett kul!
Detta är då Carro och Linn :P


Full rulle att "dutta" pennan :D


Tja, bilden säger mer än tusen ord x)



Synd bara att sparrisen inte bor i närheten :/
I en skeet håla utanför Karlskrona kan man ju för 17 inte bo i :P haha

Nu ska ja städa här inför helgen sedan ska ja till staden och fika me Emelie babe och Andreas Strandberg :P
och jag fick höra nyss av Emelie att hon är på G och att Andreas har tappat bort sin telefon. x) Det är nog något bara han kan göra!!!



Fast det håller kanske inte alla med mig om att han är den enda. hmpf...
jaja, Det ska bli jätte trevligt med tanke på att Emelie jobbar 24/7 på Visingsö och Andreas bor i Skurup nu för tiden.
Såå nu ska ja ta vara på denna tid jag har med mina vänner :D

Ikväll så ska jag och min Älskling gå på AVATAR i 3D :D ska bli fett kul.
det ser jag fram emot. men innan det ska jag besöka mor, far och lillebror och säga hejdå till dem.
De åker nämligen till Österrike imorgon. :) kul för dem.

Då kan man ju passa på att titta lite på Hv som spelar :P

Ihelg ska ju linn och hennes pojkvän komma :D på lördag när motormäsan är :D ska bli überkul!
Jag som fick för mig att hennes boyfriend hette Robin visade sig nu heta Pontus ;P sorry!

OCH inte nog med det! ÅSA KARLSSON kommer på lördagkvällen också :D fy vaa kul vi kommer ha det!
detta kommer bli en av mina bästa helger i mitt liv :D :)

Åsa och syster



Nu jävlar ska ja dunka musik och städa ;) ! PUSS!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: