2010-04-30
 22:40:54

Urinvägsinfektion, AJJ!

Idag har jag ÄÄÄÄNTLIIIIIGEEEEEN blivit klar med mitt projektarbete. Fy 17 vad glad jag är!
Igår fick jag också reda på att jag har 50p mer när jag tar studenten än va ja behöver för att få ett fullständigt slutbetyg :D "LYCKLIG"

Det enda som är kvar är lite rader på projektmallen men det kan jag göra imorgon efter bröllopet och dopet :)

Christer är ute och härjar ikväll så ja får la helt enkelt ta och krypa till kojjs för jag har en så heeeemsk urinvägsinfektion nu :/ jag hann inte hämta ut pillrerna ja fick utskrivet av läkaren innan ja skulle da te jobbet. Sen tror jag inte något apotek är öppet nu vid halv 11 tiden på kvällen :P

Jag får leva med denna smärtan och hämta ut dem imorgon när jag vaknar.

Angelica Blixt fick sig en liten tös inatt med :D stort Grattis till henne :)
I can't wait tills jag får se gudabarnet :P

katterna har som vanligt vänt upp&ner på heeela lägenheten ordagrant!
Allt ligger på golvet inkl. Högtalarna till stereon. Aah de är knäppa...

Pusshej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: