2010-04-10
 21:38:38

Tripp till Visingsö!

Jaa, idag vaknade jag bredvid min älskling och upptäckte genast att det var helg..
brukar ju vakna ensam annars me tanke på att han jobbar natt.

Såå, vi satte igång att städa lite men ja skulle åka till Visingsö en sväng och hälsa på Emelie och kanske rota fram lite post som är min. Så Christer fick fortsätta städa utan mig ;P

Väl på Visingsö kom ja till ett öde hus och kallare inne var det än ute :P

Mamma och pappa är nog jäävigt bra på att städa undan grejjer för ingen post hittade jag. -.-
Iaf jag åkte hem till Emelie och vi gjorde tyo inte ett skit. satt och kollade igenom lite meddelandehistorik fråm hennes msn mellan henne och två andra nötter.

Hittade väll inget speciellt nytt eller intressant bara en massa skitsnack. Ajja, jag orkar inte hålla på och jiddra me massa idioter längre. Låt dem snacka skit om de så gärna vill.. Mer än tomma ord är det ju inte ändå. :P

Jag har ju min Christer som jag älskar så mycket och snart en liten ny medlem till världen som vi längtar efter :) Det är allt som betyder för mig i alla fall :)


Mamma ringde mig här om dagen ifrån Österrike och berättade att hon skulle hoppa på ett gupp/kulle i en backe och landade snett så hennes ledband hade gått av. Hon fick då äran att åka ambulans-snöskoter ner för backen. Hon var lugn när hon pratade med mig i telefon påväg ner så ja kunde inte låta bli att skratta åt hennes snehopp ;P hahaha Men tycker ändå synd om henne och hoppas det blir bra! ♥

Nu ska jag kolla på film, puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: